welcome

Sunday, March 14, 2010

Suhaib Shapiee..mY couSin~

Subhanallah..
Alhamdulillah...
AllahuAkbar..

Sememangnya Dialah yang maha kuasa keatas segala2nya..
Baru tadi pergi lawat dia..dalam pukul 5 ptg tadi dapat masuk bilik ICU..

Aku sarung baju putih yang tertulis nama Muhammad Suhaib b Mohd Shapiee,no.1 yang sememangnya disediakan bagi sesiapa yang ingin masuk melawat pesakit di unit rawatan rapi,Hospital Kangar.Sambil kakiku melangkah,otakku ligat berfikir..teruk sangat ka macam apa yang orang cerita..??
langkah aku lajukan apabila memikirkan ramai lagi di luar yang sedang menunggu utk masuk..
apabila hampir sampai,aku meninjau ke sekeliling..katil suhaib yang paling hujung.

"Orang lain x la seteruk dia.."

aku menghentikan langkahku setelah sampai di tepi bapa saudaraku,chik(ayah kpd suhaib) yang sedang bercakap dgn doktor betul2 di hadapan katil suhaib..
aku hanya menjengketkan kaki utk melihat wajahnya dari jauh..

"bill nak tengok pi la dekat sikit..",chik berkata perlahan..
perlahan aku melangkah mendekatinya..

'Ya Allah..'

bersambung....

No comments: