welcome

Wednesday, November 24, 2010

Aku akan kembali..

Bersiar siar di alam maya ini memang tidak membosankan.Tambahan lagi jika kita melalui lorong2 syara'.

Setelah beberapa lama aku menyepi dari menulis,jiwaku membuak2 dan meronta-ronta untuk kembali mencoretkan apa2 yang bermanfaat di ruangan blog ini setelah melihat beberapa rakan bloggerku yang lain aktif dan semakin tajam dalam bidang penulisan dan 'memblog'.Satu perasaan muncul ketika aku membaca entry2 mereka yang terdiri daripada cerpen,kisah teladan mahupun pengisian jiwa berbentuk tazkirah(penulisan).

'CEMBURU'

Itulah yang aku rasakan.Tetapi,bukanlah cemburu buta.Tetapi aku sangat cemburu kerana mereka kan beroleh saham yang banyak untuk akhirat apabila apa yang ingin mereka kongsikan akan dimanfaatkan orang lain.Seperti pengunjung2 blog yang akan membaca dan menyebarkan dengan cara 'share' ,menyampaikan dengan bercerita pada orng lain,dan sebagainya.

Aku juga tidak mahu lepaskan peluang beramal di sini..

Insya Allah,dalam masa terdekat ini akan kucuba untuk mencoretkan sesuatu..
Doakan kejayaanku~

"La Tansani Fi Du'a Ikum"
'Ingat daku dalam doamu'

AKU SAYANGKAN KALIAN!<3

2 comments:

15zikr crew said...

ala~
boleh wat skit2..
takkan la terus dah terer.
depa2 tu pon dulu takde la reti..
mencuba tu adlh bagus
dan menpraktikkan menghasilkan lebih baik..
ana pon cam tu gak..
xbape reti..
tp cuba baca any buku fikrah.
n then adaptasi kn..
apa yg anda dpt simpulkan?
tu la yg anda patut tulis..
pemikiran yang matang~

p/s:cuma blog ana yg ana xrjin update~sbb dlm bi..huhu~

Srikandi Al-Farouk said...

in proggress..
doakan ya~